mrb. arkadaşlar. söz konusu tasarım çalma olayı bnm değil ortağın marifetidir.
bundan bnm haberim yoktu olsaydı anında durdururdum yayını. keşke pm atsaydın kardeş.
neyse şuan o tasarım yok zaten. bidaha böyle birşeyin olmamasını diliorum.
bnm suçum olmamasına rağmen ortak adına özür dilerim. benimd başıma gelen birşey olduğu için neler hissettiğini çok iyi anlıyorum.
bnm genclup.com vardı. şimdi yok onun tasarımı çalmıştı. video.gs . video.gs deki tasarım bana ait yane. ama işte sırf GS videoları var die bişi demeidm. iletişime flnda geçmedim bugüne kdr
iyi günler .
saygılarımla
oytun yüksel