• 06-03-2008, 16:38:44
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    İlk başlarda amatör ruhla başladığımız bir internet dergi çalışmamız vardı, ancak 6. sayıya geldiğimizde hitap ettiğimiz kitlenin büyük ilgisini topladı, ve 6-7 tane reklam teklifi geldi büyük firmalardan, ancak bu büyük firmalar ordino örneği ve fatura kesmemizi istediler. Ancak Dergi henüz bir şirket değil ve uzun bir süre de şirket olmayacağa benziyor. Bu sorunu nasıl halledebileceğimiz hakkında fikri olan varsa yardım edebilir mi?

    Sevgiler

    Kolay Gelsin

    Bu arada derginin adresi Anasayfa*-*GayMag.Org Türkiyenin Gay Magazin Dergisi , mart sayısı ise GayMag.Org Gay Magazin Dergisi Mart 2008
  • 06-03-2008, 16:43:47
    #2
    eş dost saaolsun yokmu tanidiğiniz bi amcaniz abiniz. şirket adına fatura kestirin onlar yazin üstüne hismet bedeli 18 KDV'den düşündüğün şeye bak :|
  • 06-03-2008, 16:49:42
    #3
    Peki ya ordino örneği nedir yaw :S:S
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eş dost saaolsun yokmu tanidiğiniz bi amcaniz abiniz. şirket adına fatura kestirin onlar yazin üstüne hismet bedeli 18 KDV'den düşündüğün şeye bak :|
  • 06-03-2008, 16:54:27
    #4
    tahsilat makbuzu gibi bişe ödemeyi aldiktan sonra herhalde bunu demek istemişler. ama bi muhasebeciye tanidğin varsa tekrar sorabilirsin 6 sene oldu ben liseden mezun olali

    en bastinden caddede muhasebeci tabalaleri var al birinin numarsini ev git ara merhaba de durum böyle böyle de :| ( Derginin adresini verme ) sonra. bunu bunu istediler ne yapmam lazim de onlar en azindan biraz daha açik anlatilarlar.

    ama fatura konusunda benim dediğim gibi yapabilirsin. ödemeyi aldiğinda tahsilat makbuzu felan kesersen işin sağlam olur ..
  • 06-03-2008, 17:11:22
    #5
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahsilat makbuzu gibi bişe ödemeyi aldiktan sonra herhalde bunu demek istemişler. ama bi muhasebeciye tanidğin varsa tekrar sorabilirsin 6 sene oldu ben liseden mezun olali

    en bastinden caddede muhasebeci tabalaleri var al birinin numarsini ev git ara merhaba de durum böyle böyle de :| ( Derginin adresini verme ) sonra. bunu bunu istediler ne yapmam lazim de onlar en azindan biraz daha açik anlatilarlar.

    ama fatura konusunda benim dediğim gibi yapabilirsin. ödemeyi aldiğinda tahsilat makbuzu felan kesersen işin sağlam olur ..
    Hummmmsss olayı daha çok karıştırmış gibi olacak ama, derginin kurulma amacı zaten birçoğu toplum tarafından ezilmiş insanların maddi gücünün oluşabilmesi.

    Yani dışarıda pek çok insan zaten bizle ilgili önyargıya sahip, bu durumda da zaten bir şirket sahibi tanıdığımız yok, olan akrabalarımız vs. de bizle görüşmüyor zaten. Öyle acıklı bir durum.

    Neyse ben bir araştırayım. Ama sanırım fatura kestirecek yer bulmamız çok zor olacak.
  • 06-03-2008, 17:17:42
    #6
    neyse pm attim.
  • 06-03-2008, 18:22:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu site içeriği orjinal yapıda, güzel tasarlanmış.

    Yapacağın şey şu aynı bilinç düzeyi ve tecrübenle daha çok web sitesi yayına açman seni şirketleşme aşamasında sıkıntıya sokmayacaktır.

    Saygılar...
  • 04-04-2008, 00:18:10
    #8
    İnsanın cinsel tercihlerinin farklı olması webde işe yarayabiliyor muş
  • 04-04-2008, 02:14:35
    #9
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın cinsel tercihlerinin farklı olması webde işe yarayabiliyor muş
    Şimdi çok off topic birşey olacak ama bu şöyle hemen anlatayım efendim, eşcinsellerin bağları olmadığı için kimseyle, kazandıklarını sadece kendileri harcadığı için, karşı cinsine ilgi duyan insanlardan daha fazla para harcıyorlar.