tahsilat makbuzu gibi bişe ödemeyi aldiktan sonra herhalde bunu demek istemişler. ama bi muhasebeciye tanidğin varsa tekrar sorabilirsin 6 sene oldu ben liseden mezun olali

en bastinden caddede muhasebeci tabalaleri var al birinin numarsini ev git ara merhaba de durum böyle böyle de :| ( Derginin adresini verme ) sonra. bunu bunu istediler ne yapmam lazim de onlar en azindan biraz daha açik anlatilarlar.

ama fatura konusunda benim dediğim gibi yapabilirsin. ödemeyi aldiğinda tahsilat makbuzu felan kesersen işin sağlam olur ..