mrb arkadaslar madworm.net dıye bı sıteye rastladım seditio dıye bır script kullanıyor ve 1.000.000 ıcerıge sahıp gunden gune artıyor bu bot ısı nasıl oluyor daha dogrusu mantıgı ne cok mrk edıyorum...???
benım gıbı acemıler yapabılırmı?
Bu php bot nasıl bişeydir yha
6
●603
- 03-03-2008, 21:54:14Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.o arkadaş buradaydı 250 ytl sitesinin kopyasını satıyordu botlarla beraber paran varsa sende bot vs alabilirsin aynı şekilde kurabilirsin yalnız google sandbox vs var bana kalırsan önce biraz geliştir kendini sonra bot işine gir
- 03-03-2008, 22:01:40demın gırdım baktım ıstatıstıklerı yuksek herkez spamcı oldu cıktı bende mrk saldım hersekılde mısal forumcuq.com bıle spam yapıp hıt saglarken ben ugrassamda onların yakaladıgı hıtın 10/1 yapamıyorum bende dogal olarak ozenıyorum yapmayada calısıyorum ayıptır solemesı yanlısmıyım?
- 08-05-2008, 19:24:31botu sen yaz.Bot yazarkende alın teri döküyoruz dimiMertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta emek.Ayrıca spam degildir bütün başlıklarda içerik bulunmaktadır.
- 12-05-2008, 23:27:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnş öyledirWebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Seditio ya uyarladığın botlardan 1-2 tanesini almayı düşünüyorum ...
Sonuçta emek.Ayrıca spam degildir bütün başlıklarda içerik bulunmaktadır.