• 03-03-2008, 21:39:14
    #1
    mrb arkadaslar madworm.net dıye bı sıteye rastladım seditio dıye bır script kullanıyor ve 1.000.000 ıcerıge sahıp gunden gune artıyor bu bot ısı nasıl oluyor daha dogrusu mantıgı ne cok mrk edıyorum...???


    benım gıbı acemıler yapabılırmı?
  • 03-03-2008, 21:44:08
    #2
    hiç hayırlı birşey değil.
    onun bunun sitesinden veri çekiyordur.
    yani onun bunun üzerinden rant sağlıyorsun.
    hak yemekten başka birşey değil.
    bence hiç merak etme
  • 03-03-2008, 21:54:14
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o arkadaş buradaydı 250 ytl sitesinin kopyasını satıyordu botlarla beraber paran varsa sende bot vs alabilirsin aynı şekilde kurabilirsin yalnız google sandbox vs var bana kalırsan önce biraz geliştir kendini sonra bot işine gir
  • 03-03-2008, 22:01:40
    #4
    demın gırdım baktım ıstatıstıklerı yuksek herkez spamcı oldu cıktı bende mrk saldım hersekılde mısal forumcuq.com bıle spam yapıp hıt saglarken ben ugrassamda onların yakaladıgı hıtın 10/1 yapamıyorum bende dogal olarak ozenıyorum yapmayada calısıyorum ayıptır solemesı yanlısmıyım?
  • 08-05-2008, 19:24:31
    #5
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç hayırlı birşey değil.
    onun bunun sitesinden veri çekiyordur.
    yani onun bunun üzerinden rant sağlıyorsun.
    hak yemekten başka birşey değil.
    bence hiç merak etme
    botu sen yaz.Bot yazarkende alın teri döküyoruz dimi Sonuçta emek.Ayrıca spam degildir bütün başlıklarda içerik bulunmaktadır.
  • 08-05-2008, 19:44:41
    #6
    ilginç
  • 12-05-2008, 23:27:46
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botu sen yaz.Bot yazarkende alın teri döküyoruz dimi Sonuçta emek.Ayrıca spam degildir bütün başlıklarda içerik bulunmaktadır.
    İnş öyledir

    Seditio ya uyarladığın botlardan 1-2 tanesini almayı düşünüyorum ...