demın gırdım baktım ıstatıstıklerı yuksek herkez spamcı oldu cıktı bende mrk saldım hersekılde mısal forumcuq.com bıle spam yapıp hıt saglarken ben ugrassamda onların yakaladıgı hıtın 10/1 yapamıyorum bende dogal olarak ozenıyorum yapmayada calısıyorum ayıptır solemesı yanlısmıyım?