Site Yedek alma scripti var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Site Yedek alma scripti var mı ?
4
●
72
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Site Yedek alma scripti var mı ?
24-12-2014, 17:12:39
#1
Wideness
Üyeliği durduruldu
merhaba cpanelim yok sadece ftp ile dosyaları çekebilirim oda beni çok yorar çünkü çok byük ftp onun yerine ziplicek birşey lazım çok php script ile ziplemeyi denedim büyük diye yapmadı siz ne önerirsiniz
25-12-2014, 18:11:51
#2
murtaza
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sistem ?
database?
26-12-2014, 00:19:18
#3
serdarhan
murtaza adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sistem ?
database?
Sadece database olabilir, neyi tavsiye edersiniz
26-12-2014, 00:57:20
#4
murtaza
hostinginiz kaldiriyorsa mysqldump deneyin.
navicat benzeri pc softwarelerde olabilir.
26-12-2014, 21:56:25
#5
syf01
Sistem nedir?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler