merhaba cpanelim yok sadece ftp ile dosyaları çekebilirim oda beni çok yorar çünkü çok byük ftp onun yerine ziplicek birşey lazım çok php script ile ziplemeyi denedim büyük diye yapmadı siz ne önerirsiniz