• 04-12-2014, 02:08:54
    #19
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adı üstünde (Z)incir. İncir'de sistem daha legal mantıklı ama. Amelelik yaptırıp ürün sattırıyorlar 1000 TL'den 5 tl veriyorlar para kazanmış oluyorlar. Allah insanımıza akıl fikir versin.
    Açıkçası , meganın başka kılığa bürünmüş hali yine refler filan aman neyse konuşmayalım
  • 04-12-2014, 02:17:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bariz network marketing yapısı.
    Senden bir ürün karşılığı belli bir mebla alıyorlar. mega holdingin seçimi web sitesi olmuş. çağa ayak uydurmak.
    kimileri tatil vs. veriyor.
    ama sonuç hep hüsranla biter.
    bulaşmazsan daha karlısın. hiç yoktan paran cebinde kalir
  • 04-12-2014, 02:48:35
    #21
    Bir dahaki aya dolandırıldım diye başlık açmaman için başvurmamanı tavsiye ediyorum.
  • 04-12-2014, 02:55:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yaşasın mega zolding

    günde 15 k dolar kazanıyorum , bmw'lerimin ve lamborghini'lerimin rehinli olduğuna bakmayın siz , maliye bakanlığının %30 hissesi bende (güneş gözlüklü smiley)

    siz ne anlarsınız ki kişisel gelişimden,marketing sisteminden (ilkokul 8 terk)

    bizim hostinglerimiz sınırsız , serverlar bile malezya'da , hemde domaini size hediye ediyoruz ( domayn diye okudu )

    yaşayın mega zolding , çok kazanıyoruz hiemına
  • 04-12-2014, 03:13:29
    #23
    4 sene önce Eskişehir'de öğrenci bir arkadaşımın evine ziyarete gittim. Evde 4 kişi kalıyorlardı. 4 kişide bu tarz bir işin içine girmişler. Bana bu işi anlatıyorlar, katılmam için ısrar ediyorlardı, kabul etmedim araştıracağımı eğer olumlu bakarsam olacağını izah ettim kırmamak için. O kadar kendilerini bu işe kaptırmışar ki ders umurlarında değil. Tanıdık, tanımadık kimi görseler bu işi anlatmaya çalııyorlardı.

    Beni ikna edemeyeceklerini anlayınca bir kafede toplantı olacağını ve katılmam gerektiğini söylediler. Kafeye gittim, artık bu kişi bunların bir üstümüydü, patronlarımıydı neyse artık... 2-3 saat kadar aralıksız anlattılar. İkna olmadım tabikide. Lakin o masaya oturanlar yarısının ikna olacağına eminim.

    Bu 4 arkadaş o zamanlar 1.000 tl gibi para yatırıp, ürün, tatil gibi şeyler alıyor. Yine bir site aracılığıyla çalışıyorlardı...

    Şu an bu arkadaşlarla hala irtibatım var. Geçen sene meraktan sordum ne oldu sizin bu iş diye. Boşver ya olmadı gibi kelimelerle konuyu kapattı. Diğer arkadaşlarıda biliyorum zengin falan olmadılar. Bu işlede ilgilenmiyorlar artık. Yani verdikleri para, zaman boşa gitti...

    Bu işe bulaşacak arkadaşlara nacizane tavsiyem; Göz boyama ile paranızı alacaklar. Sizde o verdiğiniz parayı kurtarmak yada katlamak için mücalede edeceksiniz. Belki aylar belki yıllar.... Sonra anlayacaksınız ki bu işler işte öyle anlatıldığı gibi değilmiş..

    BULAÅžMAYIN!!
  • 04-12-2014, 08:38:17
    #24
    donerchief adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu incirde sattığımız ürünlerden kazancımız için vergi ödememiz gerekiyor mu ? Yoksa incir vergiyi kesip mi bize gönderiyor ?
    pm ile bilgilendirme yaptım hocam.
  • 04-12-2014, 08:54:06
    #25
    Pişmanlıktir. Ah akılsız başım diye kafanızı duvara vurabilirsiniz.
  • 04-12-2014, 21:22:48
    #26
    Üyeliği durduruldu
    İnsanlara hayal satabililirsen, böyle bir vicdana sahipsen gir, çok iyi para var.
  • 04-12-2014, 21:35:13
    #27
    Kalavun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlara hayal satabililirsen, böyle bir vicdana sahipsen gir, çok iyi para var.
    insanlara yazıkya valla insanlar yırtınıyor para zorla kazanıyorlar... ben sitem ile ilgileneceğim...