Adı üstünde (Z)incir. İncir'de sistem daha legal mantıklı ama. Amelelik yaptırıp ürün sattırıyorlar 1000 TL'den 5 tl veriyorlar para kazanmış oluyorlar.

Allah insanımıza akıl fikir versin.
Açıkçası , meganın başka kılığa bürünmüş hali yine refler filan aman neyse konuşmayalım