• 03-12-2014, 22:41:57
    #10
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @UfuX; ne işte anlamadım paranı yatırıyorsun ama niye yatırıyorsun amaç ne?
    Paranı veriyorsun sana İnternet sitesi açıyorlar. Sende başkalarını kendi referansınla kayıt ettirmeye çalışıyorsun onlardan para alarak tabi, aralarında liderler var. Facebook kapak resimlerinde lüks arabalar, paylaşımlarında lüks restoranlar kaliteli yerlerde toplantılar (o da herkesle değil) senin benim gibileri kendi aralarında cafede buluşup konuşuyorlar not tutuyorlar. Aralarında sözde LİDERler var işte toplantı sonrası paylaşım yapıyorlar sosyal medyada liderimle süper bir kurs gibi saçma yazılar yazıyorlar. Sana hep sende "lider" olacaksın, "seninde altında süper arabalar" olacak gibi saçmalıkları sokuyorlar. Sana üye toplattırıyorlar bu paralar en üsttekilere gidiyor. Sen ne zaman mı kazanırsın para? İşte orası yalan .)
  • 03-12-2014, 22:48:35
    #11
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paranı veriyorsun sana İnternet sitesi açıyorlar. Sende başkalarını kendi referansınla kayıt ettirmeye çalışıyorsun onlardan para alarak tabi, aralarında liderler var. Facebook kapak resimlerinde lüks arabalar, paylaşımlarında lüks restoranlar kaliteli yerlerde toplantılar (o da herkesle değil) senin benim gibileri kendi aralarında cafede buluşup konuşuyorlar not tutuyorlar. Aralarında sözde LİDERler var işte toplantı sonrası paylaşım yapıyorlar sosyal medyada liderimle süper bir kurs gibi saçma yazılar yazıyorlar. Sana hep sende "lider" olacaksın, "seninde altında süper arabalar" olacak gibi saçmalıkları sokuyorlar. Sana üye toplattırıyorlar bu paralar en üsttekilere gidiyor. Sen ne zaman mı kazanırsın para? İşte orası yalan .)
    Host işi felan sanırım . Hep aynı şeyler Türkiyede avon gibi bu da
  • 03-12-2014, 23:12:52
    #12
    Verdiğiniz bilgiler için Allah razı olsun...
  • 03-12-2014, 23:23:14
    #13
    Megaya girip paranıza yazık edeceğinize incir E-Ticaret işine girip güzel kazanmayı deneyin bence.
  • 04-12-2014, 00:21:27
    #14
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Megaya girip paranıza yazık edeceğinize incir E-Ticaret işine girip güzel kazanmayı deneyin bence.
    Hocam bu incirde sattığımız ürünlerden kazancımız için vergi ödememiz gerekiyor mu ? Yoksa incir vergiyi kesip mi bize gönderiyor ?
  • 04-12-2014, 01:16:44
    #15

    konichiwa işi uzak dur mega holdinge girme hiçbirşeyde yapma emin ol daha karlısın
  • 04-12-2014, 01:20:38
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Boş iş, yazık günah.
  • 04-12-2014, 01:27:22
    #17
    fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Megaya girip paranıza yazık edeceğinize incir E-Ticaret işine girip güzel kazanmayı deneyin bence.
    Ben şahsen incir'in de boş olduğuna inanıyorum. Şahsi fikrim savunmaya geçmeyin lütfen. İncir de para kaptırmaktır
  • 04-12-2014, 01:51:44
    #18
    Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsen incir'in de boş olduğuna inanıyorum. Şahsi fikrim savunmaya geçmeyin lütfen. İncir de para kaptırmaktır
    Adı üstünde (Z)incir. İncir'de sistem daha legal mantıklı ama. Amelelik yaptırıp ürün sattırıyorlar 1000 TL'den 5 tl veriyorlar para kazanmış oluyorlar. Allah insanımıza akıl fikir versin.