Type adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mega holding açan varmı?
33
●1.073
- 03-12-2014, 22:41:57Paranı veriyorsun sana İnternet sitesi açıyorlar. Sende başkalarını kendi referansınla kayıt ettirmeye çalışıyorsun onlardan para alarak tabi, aralarında liderler var. Facebook kapak resimlerinde lüks arabalar, paylaşımlarında lüks restoranlar kaliteli yerlerde toplantılar (o da herkesle değil) senin benim gibileri kendi aralarında cafede buluşup konuşuyorlar not tutuyorlar. Aralarında sözde LİDERler var işte toplantı sonrası paylaşım yapıyorlar sosyal medyada liderimle süper bir kurs gibi saçma yazılar yazıyorlar. Sana hep sende "lider" olacaksın, "seninde altında süper arabalar" olacak gibi saçmalıkları sokuyorlar. Sana üye toplattırıyorlar bu paralar en üsttekilere gidiyor. Sen ne zaman mı kazanırsın para? İşte orası yalan .)
- 03-12-2014, 22:48:35Host işi felan sanırım . Hep aynı şeyler Türkiyede avon gibi bu daUfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2014, 23:23:14Megaya girip paranıza yazık edeceğinize incir E-Ticaret işine girip güzel kazanmayı deneyin bence.
- 04-12-2014, 00:21:27Hocam bu incirde sattığımız ürünlerden kazancımız için vergi ödememiz gerekiyor mu ? Yoksa incir vergiyi kesip mi bize gönderiyor ?fikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2014, 01:27:22Ben şahsen incir'in de boş olduğuna inanıyorum. Şahsi fikrim savunmaya geçmeyin lütfen. İncir de para kaptırmaktırfikiralemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2014, 01:51:44Adı üstünde (Z)incir. İncir'de sistem daha legal mantıklı ama. Amelelik yaptırıp ürün sattırıyorlar 1000 TL'den 5 tl veriyorlar para kazanmış oluyorlar.Baris13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah insanımıza akıl fikir versin.
Allah insanımıza akıl fikir versin.