Paranı veriyorsun sana İnternet sitesi açıyorlar. Sende başkalarını kendi referansınla kayıt ettirmeye çalışıyorsun onlardan para alarak tabi, aralarında liderler var. Facebook kapak resimlerinde lüks arabalar, paylaşımlarında lüks restoranlar kaliteli yerlerde toplantılar (o da herkesle değil) senin benim gibileri kendi aralarında cafede buluşup konuşuyorlar not tutuyorlar. Aralarında sözde LİDERler var işte toplantı sonrası paylaşım yapıyorlar sosyal medyada liderimle süper bir kurs gibi saçma yazılar yazıyorlar. Sana hep sende "lider" olacaksın, "seninde altında süper arabalar" olacak gibi saçmalıkları sokuyorlar. Sana üye toplattırıyorlar bu paralar en üsttekilere gidiyor. Sen ne zaman mı kazanırsın para? İşte orası yalan .)
Host işi felan sanırım . Hep aynı şeyler Türkiyede avon gibi bu da