Ben şahsen incir'in de boş olduğuna inanıyorum. Şahsi fikrim savunmaya geçmeyin lütfen. İncir de para kaptırmaktır
Adı üstünde (Z)incir. İncir'de sistem daha legal mantıklı ama. Amelelik yaptırıp ürün sattırıyorlar 1000 TL'den 5 tl veriyorlar para kazanmış oluyorlar.

Allah insanımıza akıl fikir versin.