• 19-11-2014, 23:02:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Siteye AdBlock açık girenlere Site ortasında açılan bir uyarı penceresi göstermek istiyorum. Çarpıya bastığı zaman kapata bileceği bir uyarı olmalı. Kullanıcıyı zorunlu bırakmak istemiyorum. Seçme hakkı kendine kalsın. Eyer elinde varsa böyle bir kod paylaşırsa diyer arkadaşlarda yararlana bilir.
  • 24-11-2014, 09:26:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam orda her reklam alanı için düzenleme yapılmalı. Sitede kaç tane reklam var nerlerdeydi unuttum. Ayrıca siteyide kastırta bilir.

    Tüm sitede eklentinin açık olup olmadığını kontrol eden scriptler var ama şifreli kodlanmış. Bu işime yaramadı ne yazıkki.