Merhaba arkadaşlar. Siteye AdBlock açık girenlere Site ortasında açılan bir uyarı penceresi göstermek istiyorum. Çarpıya bastığı zaman kapata bileceği bir uyarı olmalı. Kullanıcıyı zorunlu bırakmak istemiyorum. Seçme hakkı kendine kalsın. Eyer elinde varsa böyle bir kod paylaşırsa diyer arkadaşlarda yararlana bilir.