• 07-09-2014, 20:23:24
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Sitemiz www.pcwebim.com'dur. Sitemizi inceleyip düşüncelerinizi konu altına yazarsanız mutlu olurum. Her türlü eleştiriye açıktır. Düşüncelerinize saygı duyarım.

    İyi Forumlar...
  • 07-09-2014, 21:56:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Manşet kısmı bence biraz daha renklendirilmeli.
  • 07-09-2014, 21:57:14
    #3
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manşet kısmı bence biraz daha renklendirilmeli.
    Yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 07-09-2014, 22:18:08
    #4
    Biraz fazla kalabalık gibi geldi hocam bana. Ayrıca site geç açılıyor. Anlık sorun muydu çözemedim.
  • 07-09-2014, 23:03:46
    #5
    emirhanbulbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Sitemiz www.pcwebim.com'dur. Sitemizi inceleyip düşüncelerinizi konu altına yazarsanız mutlu olurum. Her türlü eleştiriye açıktır. Düşüncelerinize saygı duyarım.

    İyi Forumlar...
    Gayet güzel bir site olmus bu alexa'yi hemen 244k nasil yapdiniz acaba ne tür calismalari yapildi ?
  • 07-09-2014, 23:50:04
    #6
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel bir site olmus bu alexa'yi hemen 244k nasil yapdiniz acaba ne tür calismalari yapildi ?
    Her hangi bir alexa çalışması yapılmadı hocam.
  • 08-09-2014, 00:02:41
    #7
    Alıntı
    Uyarı! Güvenilir olmayabilir!

    Adguard bu sayfaya eriÅŸimi engelledi

    Şu web sitesi www.pcwebim.com, kimlik hırsızlığı amaçlı bir sayfa olarak bildirilmiş olup güvenlik tercihlerinize bağlı olarak engellenmiştir.

    Adguard bu sayfanın kullanıcıların kişisel ya da mali bilgilerini paylaşmasını sağlamak üzere tasarlanmış başka bir web sitesinin taklidi olduğunu algıladı. Bu sayfada herhangi bir kişisel bilgi girmek kimlik hırsızlığına ya da farklı diğer kötüye kullanımlara neden olabilir.
    yandex browserde bu hatayı verdi siten.
  • 08-09-2014, 00:19:35
    #8
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yandex browserde bu hatayı verdi siten.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim.
  • 08-09-2014, 00:45:22
    #9
    Temayı çok beğendim. Arka görüntüyü biraz daha kapalı tonlar kullanırsak bence daha güzel durur. Logo da değiştirilebilir. Bence bundan daha profesyonel bir şeyler çıkartılabilir.