Konu
Sitemiz Hakkında Düşünceleriniz
08-09-2014, 00:45:22
#9
sio
Temayı çok beğendim. Arka görüntüyü biraz daha kapalı tonlar kullanırsak bence daha güzel durur. Logo da değiştirilebilir. Bence bundan daha profesyonel bir şeyler çıkartılabilir.