• 09-02-2008, 15:49:43
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    eski bir yedeği yeni bir db adı şifresiyle db oluştur yükle öncekini sil php şifreleyiciler var config.php yi şifrele göremez
  • 09-02-2008, 15:51:47
    #11
    Alıntı
    eski bir yedeği yeni bir db adı şifresiyle db oluştur yükle öncekini sil
    arif abi bundan kastın nedir ? yani forumu gerimi alayım ?
  • 09-02-2008, 15:54:08
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    eski bi sql yedeğini yeni bir db oluşturup yükle şu an ki db artık riskli bir db kullanılmamalı geriye dön işin sağlam olsun
  • 09-02-2008, 15:56:31
    #13
    Gakkoş kızmaz inş hem bende elazığlıyım.. yerine cevap verdeğimde ..yani db nin içindeki kodları al siteyi tamammen sil sonra yeni bir db oluştur ve kodları oraya gir...demek istediği bu galiba
  • 09-02-2008, 15:57:04
    #14
    olabilr.. MySQL Arama özelliğiyle arattırdım nickini kama diye 3 tabloda çıktı.. Bunları replace ettim eski db ile thereadıda onun olduğu veriyi sildim..
  • 09-02-2008, 15:59:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Aynı kişiler benim de 2 sitemi hacklediler dün gece.
    Ufuk bey sağolsun hemen müdahale etti ve eski yedeklere döndük.

    Ne kadar wp sitem varsa hepsini hacklemiş arkadaş. Bi de ipb forum sitemi hacklemiş. İlginç.
    "Anti adultçu" bi grupmuş arkadaşlar.
    DB'den kendilerine admin permissionu vermişler ve o şekilde admin paneline girmişler. Yanlız sanırım bu arkadaşlar biraz acemi yada iyi niyetli :S Admin paneline girip, sadece katgorileri silmiş/editlemişler.
    Anlamadım bende ne yapmak istediklerini ama.
  • 09-02-2008, 16:00:19
    #16
    orda msn adresi felan yazmıyomuydu ? ver işte mahkemeye nasıl olsa msn e evden giriyodur yada e-mailine hele birde ttmail ise...sonra adama de msn adresin bende sıkıysa hackle 3 gun sonra veririm polise.. dahada bişey yapamaz ( tabi yanlış e-mail değilse doğrulama gerektiriyosa) ghurjhan ortalık lamer dolu ama beyaz hackerde olabilir
  • 09-02-2008, 16:02:13
    #17
    benim resellerde Ufuk beyden.. peki seni hackleyenin nicki ney ?
  • 09-02-2008, 16:07:56
    #18
    Öncelikle geçmiş olsun
    birşey sormak istiyorum vbulletin versiyonlariniz kaç ?