Konu
Hacklendim :( | Ama niye,nasıl bilmiyorum ?
09-02-2008, 15:56:31
#13
Wiplex
Gakkoş kızmaz inş
hem bende elazığlıyım.. yerine cevap verdeğimde ..yani db nin içindeki kodları al siteyi tamammen sil sonra yeni bir db oluştur ve kodları oraya gir...demek istediği bu galiba