Neler Oluyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neler Oluyor
41
●
2.356
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Neler Oluyor
1
2
3
4
5
17-07-2006, 12:53:00
#1
disconnect
Bir anda internet ülkede tamamen gitti sanki.
Şu anda bi çok siteye ulaşılamıyor.
17-07-2006, 12:54:45
#2
MuratCem
msne girilmio google bile açılmıyo
17-07-2006, 12:55:47
#3
Bulkurtul
yabancı çıkı$ 0 şuanda
17-07-2006, 12:56:38
#4
disconnect
almanya sağlam. orası düzeldi. ama arada 3-5 sn lik kesintiler var bende
17-07-2006, 12:57:25
#5
oktay
TR çıkışları kapatılmış
17-07-2006, 12:58:00
#6
donanimmerkezi.com
birkaç çıkış down durumda.
17-07-2006, 12:58:15
#7
muratsari
Sanırım yurtdışına çıkış yapan fiberoptik kablolarda bir sorun var.
17-07-2006, 13:00:33
#8
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
balıklar yemiştir yine kabloları
17-07-2006, 13:00:57
#9
INfOCUS
Üyeliği durduruldu
Internet bende saglam.Yabanci sitelere girebiliyorum ? ( tabi azicik donukluk var )
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler