• 17-07-2006, 12:53:00
    #1
    Bir anda internet ülkede tamamen gitti sanki.
    Şu anda bi çok siteye ulaşılamıyor.
  • 17-07-2006, 12:54:45
    #2
    msne girilmio google bile açılmıyo
  • 17-07-2006, 12:55:47
    #3
    yabancı çıkı$ 0 şuanda
  • 17-07-2006, 12:56:38
    #4
    almanya sağlam. orası düzeldi. ama arada 3-5 sn lik kesintiler var bende
  • 17-07-2006, 12:57:25
    #5
    TR çıkışları kapatılmış
  • 17-07-2006, 12:58:00
    #6
    birkaç çıkış down durumda.
  • 17-07-2006, 12:58:15
    #7
    Sanırım yurtdışına çıkış yapan fiberoptik kablolarda bir sorun var.
  • 17-07-2006, 13:00:33
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    balıklar yemiştir yine kabloları
  • 17-07-2006, 13:00:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Internet bende saglam.Yabanci sitelere girebiliyorum ? ( tabi azicik donukluk var )