• 17-07-2006, 13:03:06
    #10
    falla benimki açamıyor bile.
  • 17-07-2006, 13:03:07
    #11
    Telekomun annesi iş başında Ya bi rahat bırakın şu kadını
  • 17-07-2006, 13:03:43
    #12
    eft bi kaç sitemde baya bayakensit olmaya başladı
    bu telekom düzelmetemedi gittti şu internetti
  • 17-07-2006, 13:04:02
    #13
    Bende düzeldi.
  • 17-07-2006, 13:04:10
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çıkın bi hava alın gelin
  • 17-07-2006, 13:04:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende koptu geldi oh bea :S
  • 17-07-2006, 13:09:28
    #16
    Bende hala düzelmedi...
  • 17-07-2006, 13:09:48
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende tamamen gitti çok korktum ya
    neyseki geldi
  • 17-07-2006, 13:11:14
    #18
    kampusistan adlı üyeden alıntı:
    bende tamamen gitti çok korktum ya
    neyseki geldi
    Sen Yenisin Galiba....