Neler Oluyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Neler Oluyor
41
●
2.356
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Neler Oluyor
1
2
3
4
5
17-07-2006, 13:03:06
#10
Bulkurtul
falla benimki açamıyor bile.
17-07-2006, 13:03:07
#11
ay_danscisi
Telekomun annesi iş başında
Ya bi rahat bırakın şu kadını
17-07-2006, 13:03:43
#12
HolyBoY
eft bi kaç sitemde baya bayakensit olmaya başladı
bu telekom düzelmetemedi gittti şu internetti
17-07-2006, 13:04:02
#13
disconnect
Bende düzeldi.
17-07-2006, 13:04:10
#14
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çıkın bi hava alın gelin
17-07-2006, 13:04:22
#15
özelegelin
Üyeliği durduruldu
bende koptu geldi oh bea :S
17-07-2006, 13:09:28
#16
muratsari
Bende hala düzelmedi...
17-07-2006, 13:09:48
#17
kampusistan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende tamamen gitti çok korktum ya
neyseki geldi
17-07-2006, 13:11:14
#18
MuratCem
kampusistan adlı üyeden alıntı:
bende tamamen gitti çok korktum ya
neyseki geldi
Sen Yenisin Galiba....
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler