• 17-07-2006, 13:17:35
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oh be düzeldi
  • 17-07-2006, 13:20:39
    #20
    şükür düzeldi
  • 17-07-2006, 13:22:04
    #21
    Misafir
    ben şuan sadece r10 a gırebılıyorum.
  • 17-07-2006, 13:22:36
    #22
    Türkiye'nin internet ağları koptu
    Endonezya'da meydana gelen şiddetli deprem internet ağlarını da vurdu. Bu durumdan nasibini alan Türkiye'de dünya ile internetle yaptığı bağları kopmuş oldu.

    Yurtdışı internet sitelerine erişim sağlanamazken, MSN, Yahoo gibi iletişim araçları da durdu..

    Serverleri yurtdışında bulunan Türk internet sitelerine de erişim sağlanamıyor..

    Kaynak : Internet Haber [ Haberin Doğru Adresi ] [ Türkiye'nin internet ağları koptu ]
  • 17-07-2006, 13:23:47
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Endonezya depremi sonrası ilk anlar büyük yavaşlık yaşayan yurtdışı internet bağlantısı bir süre sonra (12:30) sularında tamamen kesintiye uğradı.
    Anlayacağınız İnternet yurtdışı çıkışları yine çöktü..!
  • 17-07-2006, 13:26:38
    #24
    endozya da deprem oluyo biz burada giremiyoruz allahım ya , ne kadar basitiz.
  • 17-07-2006, 13:29:09
    #25
    hala bazı sitelere girilmiyo
  • 17-07-2006, 13:31:07
    #26
    Üyeliği durduruldu
    doğru olduğunu sanmıyorum. Ben sorun yaşamadım. Sitelerimizde de sorun yok.
  • 17-07-2006, 13:36:00
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tiklat adlı üyeden alıntı:
    doğru olduğunu sanmıyorum. Ben sorun yaşamadım. Sitelerimizde de sorun yok.
    Sen Yenisin Galiba....