Api patladıktan sonra yeni api açmayı denedim "kendime göre" herşeyi eksiksiz yapıyorum fakat http://twitzii.com/oauth.php buradaki hatayı alıyorum yardım olacak arkadaşlara user kastıktan sonra yardımcı olmak isterim
ulaşım : www.facebook.com/1adem2
Twitter scriptim de sorun yaşıyorum
2
●258
- 25-06-2014, 18:18:42biraz acele ile actım report edıyorum sımdıufuk333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle