Api patladıktan sonra yeni api açmayı denedim "kendime göre" herşeyi eksiksiz yapıyorum fakat http://twitzii.com/oauth.php buradaki hatayı alıyorum yardım olacak arkadaşlara user kastıktan sonra yardımcı olmak isterim

ulaşım : www.facebook.com/1adem2