• 23-08-2005, 22:13:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar bildiğiniz gibi, adsense kodu yerleştirildiğinde
    reklama tıklanınca başka bi sayfa değil, gene mevcut sayfa üzerinden surfe devam ediyoruz..
    bu nasıl oluyor?

    www.yawhoo.net de randevum ve kitapyurdu reklamlarını donusumlu

    bi php rotater ile donduruyorum..

    ancak tıklayınca farklı bi sayfa açılıyor..

    aynı sayfada bunu nasıl yaparım, yani adsense de ki gibi???
  • 23-08-2005, 22:30:46
    #2
    Misafir
    "Target=_blank" yazıyorsa onu kaldırmalısın. Tıklandığında aynı sayfa üstüne açılır. Ama sayfa içinde bi alan içinde göstermek istersen iframe kodunu kullanabilirsin. Önceden bende öyle oluyordu. Tıklandığında ufak iframe de açılıyordu bende kendim eklemiştim yeni sayfada açılması için. Kodları yenilediler şimdi olurmu bilmiyom.
  • 24-08-2005, 01:26:24
    #3
    htaccces de bi duzenleme ile sorunu giderdim, genede tesekkurler sdreams.