"Target=_blank" yazıyorsa onu kaldırmalısın. Tıklandığında aynı sayfa üstüne açılır. Ama sayfa içinde bi alan içinde göstermek istersen iframe kodunu kullanabilirsin. Önceden bende öyle oluyordu. Tıklandığında ufak iframe de açılıyordu bende kendim eklemiştim yeni sayfada açılması için. Kodları yenilediler şimdi olurmu bilmiyom.