• 01-04-2014, 22:34:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar malum yasaklar geldi. Youtube ve twitter'a dnssiz veya herhangi bir eklenti olmadan giremiyoruz. Zenmate kullanıyorum fakat kullanımın artamasıyla çok yavaşlamaya başladı. hangi dns'yiy yazsam işe yaramıyor tahminimce ttnet'in koyduğu bi koruma yüzünden bu koruma aşmanın bir yolu var mı?
  • 01-04-2014, 22:36:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    alakası yok benim kullandığım dns hepsine şakır şakır giriyor
  • 01-04-2014, 22:37:58
    #3
    StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alakası yok benim kullandığım dns hepsine şakır şakır giriyor
    hangi dns yi kullanıyorsunuz.
  • 01-04-2014, 22:38:24
    #4
    Neyden kaynaklı hocam ozaman ? hiç bir dns işe yaramıyor bilgisayardan mı kaynaklı acaba?
  • 01-04-2014, 22:40:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    195.46.39.39
    195.46.39.40

    bunu kullan twitter youtube fln hepsine giriyor baya hızlıda
  • 01-04-2014, 22:41:25
    #6
    StormKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    195.46.39.39
    195.46.39.40

    bunu kullan twitter youtube fln hepsine giriyor baya hızlıda
    Daha öncesinde denedim lakin şonuç aynı işe yaramıyor
  • 01-04-2014, 22:42:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben şu anda bunu kullanıyorum gayet güzel bi çok dnsde twitter girmesken bunda giriyor
  • 01-04-2014, 22:46:54
    #8
    http://kodbara.com/dns-veya-vpn-kull...outubea-girme/

    Yukarıdaki yöntem on numara eklenti vpn hiç gerek yok.
  • 01-04-2014, 22:49:30
    #9
    http://yasakvar.com deneyin site bana ait