Merhaba arkadaşlar malum yasaklar geldi. Youtube ve twitter'a dnssiz veya herhangi bir eklenti olmadan giremiyoruz. Zenmate kullanıyorum fakat kullanımın artamasıyla çok yavaşlamaya başladı. hangi dns'yiy yazsam işe yaramıyor tahminimce ttnet'in koyduğu bi koruma yüzünden bu koruma aşmanın bir yolu var mı?