• 29-03-2014, 01:10:10
    #1
    Merhaba arkadaşlar logro reklam firması ayın 15'inde ödeme yapıyor diye biliyordum ancak ödeme hala işlemde görünüyor aradan kaç gün geçti ödeme yapılmadı mart ayında Logro'dan ödeme alabilen var mı acaba ?
  • 02-04-2014, 08:40:20
    #2
    Logrodan ödeme alabilen varmı acaba
  • 02-04-2014, 15:55:20
    #3
    1-2 ay önce düzenli ödeme almıştım. Siteyi kapattığım için kullanmıyorum şuan.
  • 02-04-2014, 19:40:53
    #4
    mart ayının ödemesini hala alamadım.