Merhaba arkadaşlar logro reklam firması ayın 15'inde ödeme yapıyor diye biliyordum ancak ödeme hala işlemde görünüyor aradan kaç gün geçti ödeme yapılmadı mart ayında Logro'dan ödeme alabilen var mı acaba ?