Masaüstü kayıt programı önerileriniz !!
9
●531
- 18-03-2014, 11:29:16Arkadaşlar bir video kaydı için kullanacağım masaüstü kayıt programına ihtiyacım var, frame'lerde takılma yapmaması lazım ve kayıtların boyutunun yüksek olmaması lazım çünkü saatler boyu kayıt yapılacak. Önerileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum...
- 18-03-2014, 11:38:07Teşekkür ediyorum hocam indiriyorum şu anBique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-03-2014, 15:37:29Ashampoo önerebilirim. Bir çok tanıtım videomuzu orada çekiyoruz. Ancak ekran kartınızın biraz yüksek olması gerekiyor yoksa epey bir zorluk yaşayabilirsiniz.
Çektiğiniz videoların kalitesini düşürmeden, Movie maker aracılığıyla çok düşük boyutlu hale getirebilirsiniz ( Örn. 2 Gb'dan 100-150 Mb'a ) - 20-03-2014, 15:09:13Herkese teşekkürlerimi sunuyorum tüm tavsiyeleri tek tek denedim en iyisi bence de;
Camtasia