Ashampoo önerebilirim. Bir çok tanıtım videomuzu orada çekiyoruz. Ancak ekran kartınızın biraz yüksek olması gerekiyor yoksa epey bir zorluk yaşayabilirsiniz.
Çektiğiniz videoların kalitesini düşürmeden, Movie maker aracılığıyla çok düşük boyutlu hale getirebilirsiniz ( Örn. 2 Gb'dan 100-150 Mb'a )