Konu
Masaüstü kayıt programı önerileriniz !!
18-03-2014, 17:54:02
#8
Cartman
Üyeliği durduruldu
Camtasia kullanıyorum ve gerek ses, gerek görüntü kalitesi olarak memnunum.