• 18-03-2014, 11:29:16
    #1
    Arkadaşlar bir video kaydı için kullanacağım masaüstü kayıt programına ihtiyacım var, frame'lerde takılma yapmaması lazım ve kayıtların boyutunun yüksek olmaması lazım çünkü saatler boyu kayıt yapılacak. Önerileriniz için şimdiden teşekkür ediyorum...
  • 18-03-2014, 11:36:49
    #2
    Camtasia Studio iyidir hocam
  • 18-03-2014, 11:38:07
    #3
    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Camtasia Studio iyidir hocam
    Teşekkür ediyorum hocam indiriyorum şu an
  • 18-03-2014, 11:39:06
    #4
    hypercam de kullanışlı bir proğramdır...
  • 18-03-2014, 15:10:06
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Camtasia kullanıyorum gayet kullanıslıdır
  • 18-03-2014, 15:10:57
    #6
    Camtasia basit ve kullanışlı
  • 18-03-2014, 15:37:29
    #7
    Ashampoo önerebilirim. Bir çok tanıtım videomuzu orada çekiyoruz. Ancak ekran kartınızın biraz yüksek olması gerekiyor yoksa epey bir zorluk yaşayabilirsiniz.

    Çektiğiniz videoların kalitesini düşürmeden, Movie maker aracılığıyla çok düşük boyutlu hale getirebilirsiniz ( Örn. 2 Gb'dan 100-150 Mb'a )
  • 18-03-2014, 17:54:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Camtasia kullanıyorum ve gerek ses, gerek görüntü kalitesi olarak memnunum.
  • 20-03-2014, 15:09:13
    #9
    Herkese teşekkürlerimi sunuyorum tüm tavsiyeleri tek tek denedim en iyisi bence de;

    Camtasia