Merhaba;
Ciddi bir web sitesi açıyorum. Kanuna göre aslında her web sitesinin dahi bir ys belgesi olması gerekiyor.
Sizce almak önemli mi? Başvurmazsam ilerde bir sorun çıkar mı?
YS Belgesi Hakkında
2
●90
- 22-02-2014, 10:48:39
- 22-02-2014, 11:14:58Üyeliği durdurulduŞimdi pek bir sorun olacağını zannetmiyorum ama ilerde çok büyüdüğünüzde sorun olabilir ama ne kadar çok büyüyeceğinizede bağlı kendi bünyenizde sunucunuz olacaksa siteniz size ait sunucuda mı olacak vs... ki r10 gibi bir sitenin bile ys belgesi yok bildiğim kadarıyla.
SAygılar.