Merhaba;

Ciddi bir web sitesi açıyorum. Kanuna göre aslında her web sitesinin dahi bir ys belgesi olması gerekiyor.

Sizce almak önemli mi? Başvurmazsam ilerde bir sorun çıkar mı?