her blogspot sitesinde olur ama bazıları kaldırıyor,ayrıca blogger kullanım kurallarına aykırı sanırım bu navbarı kaldırmak.ama forumda görmüştüm böle bi konuyu,blogger navbar diye arat forumda
her blogspot sitesinde olur ama bazıları kaldırıyor,ayrıca blogger kullanım kurallarına aykırı sanırım bu navbarı kaldırmak.ama forumda görmüştüm böle bi konuyu,blogger navbar diye arat forumda
yani yaparsam kapatabilirlermi sitemi adsense sorun cikartirmi ?