ramonerassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her blogspot sitesinde olur ama bazıları kaldırıyor,ayrıca blogger kullanım kurallarına aykırı sanırım bu navbarı kaldırmak.ama forumda görmüştüm böle bi konuyu,blogger navbar diye arat forumda

yani yaparsam kapatabilirlermi sitemi adsense sorun cikartirmi ?