• 20-01-2008, 15:57:32
    #1
    arkadaşlar sitemin girişine extreme kodunu koydum "daha önce forumda werilen kodla gizledim" sonra ansaayfa dışında index.php nin içinede attım.

    çünkü site bağantılı benim açılınca resim var sonra index.phpye bağlanıyor ikisinede koydum kodu,bir sorun olurmu?

    ayrıca başka bir domainim var o domainde benim siteye bağlanıyor,o domainin index inede attım extreme kodunu ?

    account u aslanim.net diye açtım extremede,

    öbür domainin indexinede aynı kodu koydum çünkü ikisi birbirine bağlı ?aca kod çalışırmı öbür domainde?

    Galatasaray Forum Haberler Fotoğraflar Yazarlar Video Aslantepe

    Galatasaray Forum Haberler Fotoğraflar Yazarlar Video Aslantepe

    ikisindede aynı extreme kodu war şuan ,çalışırmı??

    yoksa extreme kayıt olurken web site adesini yazıyoruzya tek omu geçerli??

    sağolun şimdiden
  • 20-01-2008, 16:47:11
    #2
    çok sağolun arkadaşlar bu kadar ilgi beklemiyordum gerçekten walla
  • 20-01-2008, 16:50:26
    #3
    Dostum bu kadar isyankar olma.
    1 saat bile olmamış konuyu açalı.

    Soruna gelince.
    Bir sorun teşkil etmez kullanabilirsin.
    Aynı site içinde elbetteki farklı sayfalar içinde kullanabilirsin.
    Farklı domain içinde bu değişmez.İstedin domainde istediğin kodu kullanabilirsin.
  • 20-01-2008, 16:53:39
    #4
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bu kadar isyankar olma.
    1 saat bile olmamış konuyu açalı.

    Soruna gelince.
    Bir sorun teşkil etmez kullanabilirsin.
    Aynı site içinde elbetteki farklı sayfalar içinde kullanabilirsin.
    Farklı domain içinde bu değişmez.İstedin domainde istediğin kodu kullanabilirsin.
    Emin misin bu konuda ?

    O zaman ben birinin kodunu alıp kendi siteme koayayım sonra o kişi hitlerini nasıl alnayacak ?

    Başta hangi domaini yazdıysan o dur diye biliyorum.
  • 20-01-2008, 16:54:26
    #5
    husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misin bu konuda ?
    O zaman ben birinin kodunu alıp kendi siteme koayayım sonra o kişi hitlerini nasıl alnayacak ?
    Başta hangi domaini yazdıysan o dur diye biliyorum.
    Deneyebilirsin.
  • 20-01-2008, 17:15:46
    #6
    sonuç iki domainde aynı odu kullanabilirmiyim
  • 20-01-2008, 17:24:19
    #7
    aslanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç iki domainde aynı odu kullanabilirmiyim
    Evet 3 tede kullanırsın 2 dede 5 dede
  • 20-01-2008, 17:25:48
    #8
    oke iki domainede koydum bakalım bi nolcak
  • 20-01-2008, 17:54:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sorun olmuyor ben cok gordum oyle site