arkadaşlar sitemin girişine extreme kodunu koydum "daha önce forumda werilen kodla gizledim" sonra ansaayfa dışında index.php nin içinede attım.
çünkü site bağantılı benim açılınca resim var sonra index.phpye bağlanıyor ikisinede koydum kodu,bir sorun olurmu?
ayrıca başka bir domainim var o domainde benim siteye bağlanıyor,o domainin index inede attım extreme kodunu ?
account u aslanim.net diye açtım extremede,
öbür domainin indexinede aynı kodu koydum çünkü ikisi birbirine bağlı ?aca kod çalışırmı öbür domainde?
Galatasaray Forum Haberler Fotoğraflar Yazarlar Video Aslantepe
Galatasaray Forum Haberler Fotoğraflar Yazarlar Video Aslantepe
ikisindede aynı extreme kodu war şuan ,çalışırmı??
yoksa extreme kayıt olurken web site adesini yazıyoruzya tek omu geçerli??
sağolun şimdiden
extreme sorusu??
8
●469
- 20-01-2008, 16:50:26Dostum bu kadar isyankar olma.
1 saat bile olmamış konuyu açalı.
Soruna gelince.
Bir sorun teşkil etmez kullanabilirsin.
Aynı site içinde elbetteki farklı sayfalar içinde kullanabilirsin.
Farklı domain içinde bu değişmez.İstedin domainde istediğin kodu kullanabilirsin. - 20-01-2008, 16:53:39Emin misin bu konuda ?MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ben birinin kodunu alıp kendi siteme koayayım sonra o kişi hitlerini nasıl alnayacak ?
Başta hangi domaini yazdıysan o dur diye biliyorum. - 20-01-2008, 17:24:19Evet 3 tede kullanırsın 2 dede 5 dedeaslanim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonuç iki domainde aynı odu kullanabilirmiyim