arkadaşlar sitemin girişine extreme kodunu koydum "daha önce forumda werilen kodla gizledim" sonra ansaayfa dışında index.php nin içinede attım.
çünkü site bağantılı benim açılınca resim var sonra index.phpye bağlanıyor ikisinede koydum kodu,bir sorun olurmu?
ayrıca başka bir domainim var o domainde benim siteye bağlanıyor,o domainin index inede attım extreme kodunu ?
account u aslanim.net diye açtım extremede,
öbür domainin indexinede aynı kodu koydum çünkü ikisi birbirine bağlı ?aca kod çalışırmı öbür domainde?
Galatasaray Forum Haberler Fotoğraflar Yazarlar Video Aslantepe Galatasaray Forum Haberler Fotoğraflar Yazarlar Video Aslantepe
ikisindede aynı extreme kodu war şuan ,çalışırmı??
yoksa extreme kayıt olurken web site adesini yazıyoruzya tek omu geçerli??
sağolun şimdiden