• 19-01-2008, 17:35:34
    #1
    Telefonum çaldı.. açtım bir kadın konusuyor... ne dedigini anlamadım yabancı (: kapadım.. tekrar aradi..
    açtım.. yine konusuyor yine anlamadım (: sonra
    "can u speak english" dedi..
    "no" dedim ve teşekkür edip kapattı..
    arayan numarayı google'a yazim dedim cunku bugun sedo'ya bi mail atmıstım belki ordan aramıslardır dıye
    bir yazdım.. ne çıksın ?
    PayPal official customer service number:402-935-7733 PayPal toll free number: (888)

    meğer paypal'ın numarasıymış.. sizce neden aramışlardır ?
  • 19-01-2008, 17:38:48
    #2
    Misafir
    Bilgilerini guncellememis olabilirsin, hesap bilgilerinde bi alani yanlis veya eksik girmiste olabilirsin, yada hatun sıkılmıştır
  • 19-01-2008, 17:41:41
    #3
    C0nf1g adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilerini guncellememis olabilirsin, hesap bilgilerinde bi alani yanlis veya eksik girmiste olabilirsin, yada hatun sıkılmıştır
    bilgilerimin hepsi doğru.. zaten aktif olarakda kullanabiliyorum.. vs..

    ama harbiden hatunun sesi çok güzeldi yaa bidaha arasın
    zaten yine azcok anlardımda kadını duyunca bildiğim kadar ingilizceyide unuttum
    şimdi bir mail atıcam neden aradınız diye.. ben konusamıyor ama okuyunca anlayabiliyorum ingilzice fln dicem
  • 19-01-2008, 17:43:46
    #4
    sedo ödemesi için paypalda sorun çıkmıştır ondan aramış olabilir..
  • 19-01-2008, 17:44:16
    #5
    benide snapnames den aradılar ne diyecegimi şaşırdım hemen arkadaşa vermiştim insan heyecan yapıyor böyle anlarda
  • 19-01-2008, 17:44:47
    #6
    Misafir
    DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgilerimin hepsi doğru.. zaten aktif olarakda kullanabiliyorum.. vs..
    ama harbiden hatunun sesi çok güzeldi yaa bidaha arasın
    zaten yine azcok anlardımda kadını duyunca bildiğim kadar ingilizceyide unuttum
    şimdi bir mail atıcam neden aradınız diye.. ben konusamıyor ama okuyunca anlayabiliyorum ingilzice fln dicem
    )
    Msn iste
  • 19-01-2008, 17:56:49
    #7
    File Type To/From Name/Email Amount Date Status Details Action
    Payment To Sedo GmbH -$60.00 USD Jan. 19, 2008 Completed Details

    tmmlandi yaziyor..
    ama zaten sedo'daki hesabımda "unpaid" yazıyordu ödemem için..
    mail attım sedoya ödedim diye ama onlardan henüz cvp gelmedi..
    bir sorun olmus olabilir evet.. peki ne olacak düzeltilir bu sorun heralde dimi ?
  • 20-01-2008, 15:11:36
    #8
    maillerime hem sedo'dan hemde paypal'danda cevap gelmedi..
    acaba hafta sonu oldugundan mıdır? yoksa normaldede 2-3 gün sürüyor mu cevap gelmesi ?