bilgilerimin hepsi doğru.. zaten aktif olarakda kullanabiliyorum.. vs..
ama harbiden hatunun sesi çok güzeldi yaa

bidaha arasın

zaten yine azcok anlardımda kadını duyunca bildiğim kadar ingilizceyide unuttum

şimdi bir mail atıcam neden aradınız diye.. ben konusamıyor ama okuyunca anlayabiliyorum ingilzice fln dicem