DooMsDaY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgilerimin hepsi doğru.. zaten aktif olarakda kullanabiliyorum.. vs..
ama harbiden hatunun sesi çok güzeldi yaa bidaha arasın
zaten yine azcok anlardımda kadını duyunca bildiğim kadar ingilizceyide unuttum
şimdi bir mail atıcam neden aradınız diye.. ben konusamıyor ama okuyunca anlayabiliyorum ingilzice fln dicem
)
Msn iste