• 29-01-2014, 23:57:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Bugün mailimi açınca ilginç bir mail ile karşı karşıya kaldım :

    Mail :

    İyi günler efendim
    Benim adım Miss.Stella Filidori olduğunu. Bu e-posta için gözyaşı ve hüzün
    yüreğimden yazıyorum. İle son saygı, güven ve insanlık, sana biraz
    sabır egzersiz
    ve bu e-posta okumak için hitap.
    İletişim/profil kullanarak uluslararası bir dizin var ve sana benimle
    ilgili her
    şeyi açıklamadan içinde ilgilenmeye. Biz değil görülme veya önce birbirimizi
    tanıyoruz doğrudur. Ben geç Bay ve Bayan Joshua K. Filidori Fildişi Sahili
    üzerinden tek ürün. Lütfen Lordum, bizi birlikte ikna ve güven
    yaratan Tanrı'ya.
    Yardım etmek beni benim miras, sum (US$ 3,650,000.00) üç milyon altı
    yüz ve elli
    bin ABD, Amerikan dolarlık banka hesabınıza havale için senin yardım
    arıyorum. O
    benim adıma vasiyeti yazdı annem öldü ama rahmetli babam bu parayı
    bana, iradeli.
    Lütfen çünkü benim hayatım tehlikede, babamın kardeşler ve aile üyeleri olan
    hayatımı sonra bana iradeli para bu büyük miktarda nedeniyle daha fazla acil
    durum. Togo Cumhuriyeti için ömrüm boyunca güvenlik için ben şimdi çalıştırmak
    benim ülke dışında. Rahmetli babam, iş arkadaşları onu zehirledi ve
    ölmeden önce
    politikacı ve aynı zamanda altın ve kakao tüccar Fildişi Sahilleri
    oldu. Lordum,
    ülkenizde yatırım yapmak istiyoruz çünkü sen bu devralma paranın % 25
    çabaları ve
    banka hesabınıza para transfer başarılı sonra yardım için denizaşırı vermeye
    hazırım. Ben senin yanıt aldığınızda size daha ayrıntılı bilgi verecektir.
    Acilen sizden tahmin ve benim özel bir e-postaya cevap lütfen:
    stellafillidori@gmail.com
    Teşekkür ve Tanrı korusun. Senin içtenlikle,
    Bayan Stella Filidori


    Bana direk spam olarak gözüktü ama size de böyle şeyler geliyor mu ?
  • 29-01-2014, 23:59:27
    #2
    Misafir
    google translate ile çevrilmiş
    • kingofseo
    kingofseo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-01-2014, 00:00:38
    #3
  • 30-01-2014, 00:07:26
    #4
    Nijeryanın dolandırıcıları çok eskidi bu namara, halen kullanan varmış demekki.Biraz sohbet et senden antetli kağıt isteyecek hesabına bu milyon doları yatıracağını söyleyecek falan filan ...
  • 30-01-2014, 00:09:23
    #5
    hep aynı hikaye belki düşen olur diye düşen var hala demekki adamlar aranıyor.
  • 30-01-2014, 00:13:34
    #6
    Bloğumu takip eden biri olduğunu söyleyip gayette başarılı bir Türkçe'yle bir mail gelmişti. Yatırımdı, destekti falandi filandı. Gerçek olma ihtimali vardı inanmakla inanmamak arasında kalmıştım ama size gelen mail direk junbox kutusuna düşmesi gerekenlerden
  • 30-01-2014, 00:14:59
    #7
    Bana da gelmişti. Suriyeden gönderdiğini Esad rejiminden kurtulmak istediğini söylemişti. Doktormuş. 70 Milyon Dolar'ı varmış. Savaş bitene kadar benim saklamamı daha sonra teslim almaya geldiğinden %20sini bana vereceğini söyledi. Tamam gönder dedim, diplomatik birini gönder sınıra vereyim dedi. Savaş sebebi anasını satayım.
  • 30-01-2014, 00:21:12
    #8
    Gülerek okusakda yazılanları ülkemizde bu numaraya kanarak 300.000 Usd kaptıran ve parayı almanın peşine düştüğünde 100.000 usd daha kaptırdıkdan sonra bir oğluda bu dolandırıcılar tarafından öldürülen andoludaki bir ilçenin belediye başkanını tanıyorum.
  • 30-01-2014, 01:14:22
    #9
    iyi çevirmişler çok inandırıcı