Merhaba arkadaşlar. Bugün mailimi açınca ilginç bir mail ile karşı karşıya kaldım :
Mail :
İyi günler efendim
Benim adım Miss.Stella Filidori olduğunu. Bu e-posta için gözyaşı ve hüzün
yüreğimden yazıyorum. İle son saygı, güven ve insanlık, sana biraz
sabır egzersiz
ve bu e-posta okumak için hitap.
İletişim/profil kullanarak uluslararası bir dizin var ve sana benimle
ilgili her
şeyi açıklamadan içinde ilgilenmeye. Biz değil görülme veya önce birbirimizi
tanıyoruz doğrudur. Ben geç Bay ve Bayan Joshua K. Filidori Fildişi Sahili
üzerinden tek ürün. Lütfen Lordum, bizi birlikte ikna ve güven
yaratan Tanrı'ya.
Yardım etmek beni benim miras, sum (US$ 3,650,000.00) üç milyon altı
yüz ve elli
bin ABD, Amerikan dolarlık banka hesabınıza havale için senin yardım
arıyorum. O
benim adıma vasiyeti yazdı annem öldü ama rahmetli babam bu parayı
bana, iradeli.
Lütfen çünkü benim hayatım tehlikede, babamın kardeşler ve aile üyeleri olan
hayatımı sonra bana iradeli para bu büyük miktarda nedeniyle daha fazla acil
durum. Togo Cumhuriyeti için ömrüm boyunca güvenlik için ben şimdi çalıştırmak
benim ülke dışında. Rahmetli babam, iş arkadaşları onu zehirledi ve
ölmeden önce
politikacı ve aynı zamanda altın ve kakao tüccar Fildişi Sahilleri
oldu. Lordum,
ülkenizde yatırım yapmak istiyoruz çünkü sen bu devralma paranın % 25
çabaları ve
banka hesabınıza para transfer başarılı sonra yardım için denizaşırı vermeye
hazırım. Ben senin yanıt aldığınızda size daha ayrıntılı bilgi verecektir.
Acilen sizden tahmin ve benim özel bir e-postaya cevap lütfen:
stellafillidori@gmail.com
Teşekkür ve Tanrı korusun. Senin içtenlikle,
Bayan Stella Filidori
Bana direk spam olarak gözüktü ama size de böyle şeyler geliyor mu

?