Merhaba Arkadaşlar
IONCUBE Encoder alacağım.Bunu vmware de sanal makina oluşturup buraya kuracağım , vmware de oluşturduğum sanal makina imageini(ioncube Encoder kurulmuş halini) alıp başka bir makinada vmware kurup bu image i göstersem IONCUBE konusunda sıkıntı yaşarmıyım ?
IONCUBE Encoder malum tek pc lik lisansdır.
Not : Eğer sorun olursa VMWARE in internet bağlantısız kullansam yine sorun olur mu ?
IONCUBE Encoder'i vmware e kurmak ?
0
●76