Merhaba Arkadaşlar

IONCUBE Encoder alacağım.Bunu vmware de sanal makina oluşturup buraya kuracağım , vmware de oluşturduğum sanal makina imageini(ioncube Encoder kurulmuş halini) alıp başka bir makinada vmware kurup bu image i göstersem IONCUBE konusunda sıkıntı yaşarmıyım ?

IONCUBE Encoder malum tek pc lik lisansdır.

Not : Eğer sorun olursa VMWARE in internet bağlantısız kullansam yine sorun olur mu ?