• 28-12-2013, 20:13:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar harddiskin belirli yerlerinde bad sector var ve sistemi yavaşlatıyor nasıl aşabilirim o alanları nasıl yok edebilirim yani kullanım dışı bırakabilirim bilgisi olan var mı?
  • 30-12-2013, 08:39:24
    #2
    Hiren boot cd yi indirip isoyu dvd ye yazdırın.

    http://www.hiren.info/pages/bootcd

    daha sonra içerisindeki Hard Disk tool bölümünden DRevitalize 1.2 yi kullanarak bad sectorleri kullanım dışı bırakabilirsiniz.
  • 30-12-2013, 12:41:06
    #3
    İstediğini yapsan, hardiskinde oluşan izler kullanım dışınada çıkartsan hardiskin şuanki 5 ay ömrü kalmış ise en fazla 1 ay daha uzatabilirsin. Yeni bir hardisk almanı öneririm, içerisinde önemli bilgileri tutma bir gün bilgisayarı açtığında hdd hiç görünmüyor olabilir.

    Saygılarımla.
  • 30-12-2013, 13:59:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiren boot cd yi indirip isoyu dvd ye yazdırın.

    http://www.hiren.info/pages/bootcd

    daha sonra içerisindeki Hard Disk tool bölümünden DRevitalize 1.2 yi kullanarak bad sectorleri kullanım dışı bırakabilirsiniz.
    Teşekkürler onu deneyeceğim indirdim fakat netbookda deneyeceğim usb bootlamam lazım sanırım.
    RuHeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğini yapsan, hardiskinde oluşan izler kullanım dışınada çıkartsan hardiskin şuanki 5 ay ömrü kalmış ise en fazla 1 ay daha uzatabilirsin. Yeni bir hardisk almanı öneririm, içerisinde önemli bilgileri tutma bir gün bilgisayarı açtığında hdd hiç görünmüyor olabilir.

    Saygılarımla.
    Teşekkür ederim hocam içindekileri almam gerektiği için zaten uğrasıyorum
  • 30-12-2013, 14:53:09
    #5
    tarama için hdtune programını önerebilirim.

    tarama ve düzeltme için hdd regenerator öneririm. (Eğer çok zor bir bad sectör durumu yoksa düzeltiyor veya en kötü hasarlı bölgeleri devre dışı bırakarak yolunuza devam edersiniz( hasarlı bölge harici diski bölerek)
  • 30-12-2013, 17:13:53
    #6
    Graphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler onu deneyeceğim indirdim fakat netbookda deneyeceğim usb bootlamam lazım sanırım.
    rufus ile usb boot yaptırabilirsin.
  • 30-12-2013, 17:37:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rufus ile usb boot yaptırabilirsin.
    detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.
  • 31-12-2013, 11:56:22
    #8
    Graphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.
    indirdiğiniz iso kalıbını http://rufus.akeo.ie/ bu program ile usb belleğe yazdırabilirsiniz.