sezoakbil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiren boot cd yi indirip isoyu dvd ye yazdırın.

http://www.hiren.info/pages/bootcd

daha sonra içerisindeki Hard Disk tool bölümünden DRevitalize 1.2 yi kullanarak bad sectorleri kullanım dışı bırakabilirsiniz.
Teşekkürler onu deneyeceğim indirdim fakat netbookda deneyeceğim usb bootlamam lazım sanırım.
RuHeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğini yapsan, hardiskinde oluşan izler kullanım dışınada çıkartsan hardiskin şuanki 5 ay ömrü kalmış ise en fazla 1 ay daha uzatabilirsin. Yeni bir hardisk almanı öneririm, içerisinde önemli bilgileri tutma bir gün bilgisayarı açtığında hdd hiç görünmüyor olabilir.

Saygılarımla.
Teşekkür ederim hocam içindekileri almam gerektiği için zaten uğrasıyorum