Ben şimdi bu hostu napayım :( - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ben şimdi bu hostu napayım :(
20
●
1.371
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Ben şimdi bu hostu napayım :(
1
2
3
08-07-2006, 23:13:48
#19
EFO
İşte php yi html ye çeviren de beni bitirdi
08-07-2006, 23:20:28
#20
Aykut
Onu kaldırıp öyle dene bir süre .. Büyük ihtimal çözülecek sorunun ..
08-07-2006, 23:27:43
#21
EFO
Zaten sildim düzeldi.Ya bu aadwark toplist sistemi çok mu yoruyor?Onuda kaldırdım forumda millet öyle diyorda.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler