• 08-07-2006, 23:13:48
    #19
    İşte php yi html ye çeviren de beni bitirdi
  • 08-07-2006, 23:20:28
    #20
    Onu kaldırıp öyle dene bir süre .. Büyük ihtimal çözülecek sorunun ..
  • 08-07-2006, 23:27:43
    #21
    Zaten sildim düzeldi.Ya bu aadwark toplist sistemi çok mu yoruyor?Onuda kaldırdım forumda millet öyle diyorda.