Konu
Ben şimdi bu hostu napayım :(
08-07-2006, 23:27:43
#21
EFO
Zaten sildim düzeldi.Ya bu aadwark toplist sistemi çok mu yoruyor?Onuda kaldırdım forumda millet öyle diyorda.