• 11-01-2008, 01:20:31
    #1
    Selam arkadaşlar Couldn't connect to MySQL database!! Data base olusturdum fakat gormuyor sanirim ne yapmam gerekiyor dbinfo ve setting.php dosyalarinida duzenledim ama yine bu hata veriyor neden sizce ?
  • 11-01-2008, 01:48:38
    #2
    sen bence dbinfo ve setting.php dosyalarına goz at bidaha hata orda
  • 11-01-2008, 01:54:22
    #3
    <?php
    // Your MySQL database host (usually "localhost")
    $db_host = "localhost";
    // Your MySQL database username
    $db_user = "video";
    // Your MySQL database password
    $db_pass = "123456";
    // Your MySQL database video
    $db_name = "video";
    // License key
    $license_key = "nulled by gyzyw (team STN)";
    ?>


    dbinfo bu sekilde olusturdum :S
  • 11-01-2008, 12:19:19
    #4
    wHusein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar Couldn't connect to MySQL database!! Data base olusturdum fakat gormuyor sanirim ne yapmam gerekiyor dbinfo ve setting.php dosyalarinida duzenledim ama yine bu hata veriyor neden sizce ?

    Arkadaşlar fazla zamınızı almicam video scriptinden anlayan arkadaşlar varsa wHusein@Msn.Com Adresini Eklerlerse Sevinirim Cok acil ... Teşkler.
  • 11-01-2008, 12:20:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dostum cpanel mi kullanıyorsun??
  • 11-01-2008, 12:21:52
    #6
    Evet cpanel kullaniyorum
  • 11-01-2008, 12:27:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cpanel kullanıcı adın ney
  • 11-01-2008, 12:27:59
    #8
    ortam ? ortam_video mu yazmam gerekio ?
  • 11-01-2008, 12:28:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    wHusein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortam ? ortam_video mu yazmam gerekio ?
    aynen öyle

    <?php
     // Your MySQL database host (usually "localhost")
     $db_host = "localhost";
     // Your MySQL database username
     $db_user = "ortam_video";
     // Your MySQL database password
     $db_pass = "123456";
     // Your MySQL database video
     $db_name = "ortam_video";
     // License key
     $license_key = "nulled by gyzyw (team STN)";
     ?>
    Phpmyadminde altta "Add User To Databese" buna tıklamayı unutma.